17 maja 2015

Manicure Hybrydowy Part III

Hejka ;) Wiem, że w ostatnim czasie nic ciekawego nie dzieję się na blogu. Poniekąd dlatego, że dużo pracuję po pierwsze w pracy, po drugie robiąc paznokcie. I gdy kończę nie mam już czasu myśleć nawet o sobie, dlatego też sama ostatnio nie rozstaję się z hybrydami. Choć nawet u one w mojej pracy czasem nie wytrzymują. Ale, w związku z tym, że leżę na L4 ( mówią, że głupota nie boli, ale wyszlam z wilogtną głową, i załatwiłam sobie zapalenie, gardła, ucha i węzłów. Więc łykam, zakrapiam, smaruję i leżę w łóżku) postanowiłam coś dla Was naskrobać. I znów to będą moje prace, które wykonałam innym i w gratisie moje pazurki. Jak jesteście ciekawi zapraszam dalej:

1. Paznokcie Pani Ewy, które mogłyście widzieć w poprzednim poście. Tym razem postawiłyśmy na delikatność. Kolor to Semilac Biscuit 032.


2. Pierwszy mój pedicure hybrydowy. Na ulubionej testerce Oli. Semilac Mint 022

 Moje pazurki. Efekt wężowej skórki (Semilac Mint 022+Semilac Black Plum089 ) 

Znów Ola. Tym razem kolorki z mojej WishListy  Semilac Stylish Grey 105 + Semilac Banana 023 +Na serdecznym palcu wzorki ręcznie malowane. Czarny to Semilac Black Diamond 031.

Paznokcie Eweliny. Semilac Black Diamond 031. + Ręcznie malowane wzorki.


I gratis paznokcie mojej mamy moje pierwsze całościowe przedłużanie na formie. 




3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)