23 kwietnia 2015

Manicure Hybrydowy. Zbiorowy post part II

 Witajcie, w końcu znalazłam chwilę dla siebie i dla bloga, dla swoich paznokci jeszcze mi się nie udało. Ale pomyślałam, że w tle tych wszystkich postów promocyjnych (które zresztą z wielką chęcią czytam.)  chętnie rzucicie okiem na coś innego. Nazbierało mi się kilka prac i pomyślałam, że w końcu Wam je przedstawię.

 Paznokcie Oli, Semilac 022 Mint i  032Biscuit na środkowym palcu ombre, na serdecznym dwie cyrkonie.

 Paznokcie Natalii, koniecznie musiały być białe, jako dodatek paski robione przy pomocy tasiemki. Semilac Strong White 001

 A Tutaj znów Semilac Mint 022 tym razem paznokcie pani Ewy. Piękne zadbane dłonie.

 I Odnowa Oli. Tym razem Pink Doll 033 i Biscuit + Na serdecznym palcu kolejne ombre :)


I ostatnie najświeższe, paznokcie mojej pierwszej Panny Młodej. Dodam że trzech paznokci niemal nie było. A skórki, to nie moje dzieło. Eweliny skórki mają tendencję do pękania, niestety ani wit A ani maści od lekarza nie pomagają.
Ale i tak jestem dumna! :)

Jak Wam się podoba ? Czekam na Wasze komentarze! :)

8 komentarzy:

  1. Ten neonowy róż jest przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętka fajna, ale Pink Doll bije ją o głowę ;) Cudny jest ten róż !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, żaden inny kolor na wzorniku nie przyciąga tak wzroku jak on :D

      Usuń
    2. Podpisuję się pod wypowiedzią Lucy, róż jest cudowny :)

      Usuń
  3. Mięta i Pink doll podbiły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne są, zwłaszcza pierwsze zdobienie mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)