1 kwietnia 2015

Fuksją przywołuję wiosnę :)

Hello April ;) Dzisiaj, a właściwie od wczoraj na moich paznokciach gości piękna fuksja od Golden Rose (nr208). Którą mam od ponad roku, a jeszcze jej nie nosiłam solo. I wczoraj malując paznokcie, stwierdziłam, że żadna z  nowych formuł nie odpowiada mi tak jak ta lakierów z serii Paris. Są dealne, idealny dla mnie pędzelek, idealna gęstość. Jestem zakochana. Dawno zapomniałam jak potrafi cieszyć zwykły lakier. Na paznokciach widzicie: Jedną warstwę bazy, dwie koloru, i Seche Vite <3 Zdecydowanie, ten kolor poprawia humor. A Wy co tej wiosny nosicie na paznokciach ? 






Zdjęcia co prawda tylko dwa, ale dopiero poszukuję odpowiedniego miejsca do fotografowania w nowym mieszkaniu :)

5 komentarzy:

  1. Jaka śliczna fuksja, muszę się w taką koniecznie zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusia fuksja :) ja obecnie ten kolorek mam na stopach, bo na dloniach gości pastelowy neonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :D Też jestem zadowolona najbardziej z serii Paris :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)