31 marca 2015

Moja Paznokciowa Wishlista.

Hej kochani. Dziś nietypowo. Tego jeszcze u mnie na blogu nie było. W sumie nie wiem czemu, gdyż sama uwielbiam przeglądać takie posty. Moja wiosenna Wishlista. Pokażę Wam co ze świata paznokciowego mi się marzy. Jesteście ciekawi ?



1. Chyba nie muszę nikomu przedstawiać, nawet ja, która ostatnio  nie miała czasu przeglądać blogów nie uciekłam przed jego sławą. ORLY Key Lime Twist. Najpiękniejszy letni odcień jaki widziałam. Niemal śni mi się po nocach.

2. Rzecz, która bardzo by mi się przydała, kuferek na kosmetyki, coś podobnego jak na zdjęciu. Odkąd zaczęłam robić paznokcie, stwierdziłam, że jest to niezbędne "akcesorium" jeśli klientka chce abyśmy przyszły do niej do domu :) Bo niosąc za sobą pudła, lampę, acetony etc. etc. ciężko jest się naprawdę zebrać :D

3 i 4. Dwa kolorki Semilac Banana 023 i Stylish Gray 105. Już mam kilka pomysłów na zdobienie z ich użyciem.

A Wy planujecie sobie coś sprawić na wiosnę? Pochwalcie się w komentarzach :)

A ja spadam odpoczywać, bo dziś na 15 do pracy ;)


3 komentarze:

  1. Świetny, letni odcień Orly ;) wstyd sie przyznac - jeszcze go nie widzialam :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzy mi się Key Lime Twist, ten kolor jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier Orly <3 cudo, widziałam u dziewczyn na blogach jak pięknie się prezentuje na paznokciach i zapragnęłam go mieć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)