28 marca 2015

Manicure Hybrydowy. Zbiorowy post part I

Witajcie kochani po dłuższej przerwie. Chyba musiałam zrobić sobie małe wakacje ale już dzisiaj przychodzę do Was ze zbiorem zdobień hybrydowych, które wykonałam w ostatnim czasie. Stwierdziłam, że zamiast jednego posta z jednym manikiurem hybrydowym, będę co jakiś czas umieszczała tutaj takiego zbiorczego posta. Mam nadzieję, że przypadnie Wam ta idea do gustu. Oczywiście w między czasie będą pojawiały się posty z recenzjami zwykłych/niezwykłych lakierów. Stwierdziłam, że pora w końcu wziąć siebie i swoje paznokcie w garść. Póki co ja na króciakach mam odżywkę i czarny lakier :D My się zapuszczamy, a Was zapraszam do oglądania :)

Na dobry początek paznokcie, przesympatycznej pani Moniki, którą miałam okazję gościć pierwszy raz. Zdecydowałyśmy się na połączenie Semilac 028 Classic wine + Semilac 032 Biscuit. Do tego, dołożyłyśmy różyczki w postaci wodnych naklejek i oto efekt:


Kolejne zdobienie to moje paluszki, podczas zapuszczania paznokci,  Tym razem połączenie Black Diamond 031 i Pink Doll 033.


Paznokcie Żanety, która przyszła do mnie z propozycją podpatrzoną na zszywce, na początku wydawało mi się to niekoniecznie pasujące do siebie połączenie ale gdy zobaczyłam efekt końcowy stwierdziłam, że to był naprawdę dobry pomysł. Użyte lakiery: Black Diamond 031, Mint 022, i Gold Disco 037.


I ostatnie na dziś paznokcie Niny, szukałyśmy razem inspiracji na IG i znalazłyśmy u Eve_Nails, którą możecie również znaleźć na YT https://www.youtube.com/channel/UCljMycrCYfqcbFhSIm_cM-A
Serdecznie polecam, dziewczyna robi cuda na paznokciach :)

A my do zdobienia użyłyśmy Mint 022, do gradientu dodałam jakąś zwykłą hybrydę turkusową zamówioną na allegro za 13 zł. I ręcznie malowane wzorki do Black Diamond031 i Strong White 001.


Na dzisiaj tyle, co Wam najbardziej wpadło w oko ? A może macie jakieś rady?

Luśka :)

3 komentarze:

  1. bardzo ładne odcienie hybryd, szczególnie miętka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne :) każde mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne,ale ostatnie wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)