5 lutego 2015

Pitu pitu ;) i pierwsze wiosenne paznokcie

Witajcie :) Wiem, znowu zaniedbuję bloga, ale nowa praca, nowi ludzie = brak czasu. Do tego zmieniamy z chłopakiem swoje życie, planujemy się przeprowadzić. I szczerze już dawno nie czułam się tak zmęczona. Ale to miłe zmęczenie :) Oczywiście w międzyczasie, robię paznokcie. I właśnie dziś chciałam Wam pokazać taki wiosenny Mix, który zrobiłam niedawno koleżance, można powiedzieć stałej już klientce. Która przychodzi do mnie regularnie od dwóch miesięcy. I powiem Wam, że jestem pod wrażeniem jak jej paznokcie odżyły pod hybrydą, długie mocne, nierozdwojone. Naprawdę jestem zadowolona. A co do zdobienia, sami oceńcie. Na serdecznym palcu położony jest tylko top i baza hybrydowa, pomiędzy jest lakier zwykły. Róż i Turkus firma INS oczywiście Top i Baza SEMILAC :) Jakże inaczej :)








Buziaki i Dobrej nocy! Ja odpadam ! :D :*

12 komentarzy:

  1. Chyba ostatnio wiele z nas ma problemy z czasem :) ja mam podobnie. Powodzenia w wszystkich Twoich zmianach :) Pazurki bardzo ładne - każdej z nas służy co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi na dłuższą metę nie posłużyły ;) niestety ;) teraz powoli wracam do stanu moich paznokci sprzed hybryd ;)

      Usuń
  2. Ładnie to wygląda i przede wszystkim bardzo wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pastelowe kolory - nawet złotko ładnie się wpasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tygrysek łapki użyczył :D na FB już pisałam, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, złotko jest przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna długa płytka! :)

    U mnie pod kolorem też odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne połączenie kolorków :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)