21 lutego 2015

Nowości :)

czyli zapchajpost bo moje paznokcie nie nadają się do pokazywania...(Póki co pokornie walczę o poprawę ich stanu ;)). Zakupów też nie będzie za dużo, jedynie kilka perełek, które w ostatnim czasie wpadły w moje łapki. Na pierwszy ogień przesyłka ze współpracy z BornPrettyStore:
Wybrałam sobie dwie płytki, jedną z pepitką, która marzyła mi się od nie wiem kiedy, i drugą kwiatową, która jak widać była już używana, jak znajdę dobre zdjęcia to pokażę Wam efekty :) do tego kokardki, które non stop widzę u dziewczyn z zagranicy ;)


W tym tygodniu, również wymarzyłam sobie jakiś nudziakowy kolor, postawiłam na lakier Delia Coral Pro Silk nr 10. Niestety nie jest to kryjący nudziak. Tylko na paznokciach wygląda na mleczny lakier.

W drogerii e-zebra zamówiłam kolejną buteleczkę Seche Vite <3 ulubieniec.

W trakcie ratowania moich paznokci, postanowiłam również wrócić do odżywek z formaldehydem. Postawiła m na LA LUXE Sallon effect 6w1. Do przepiłowanych paznokci nie był to jednak najlepszy pomysł.
Jeśli śledzicie mnie na FB wiecie dlaczego. Nie mówię, że jej nie będę używać ale dopiero jak moja płytka odrośnie ponowię kurację ;)




 Ostatnio, również oglądając kanał Hani (DigitalGirl) skusiłam się na tusz Avon COLORTREND BOOST IT! -bardzo fajny tusz za niską cenę.

I jeden z piękniejszych cieni: Catrice 400 My first copperware party.

No i w ramach ratunku paznokci, olejek rycynowy, który codziennie wieczorem wcieram w skórki i paznokcie, nawet jeśl mam je akurat pomalowane.


 I ostatni zakup frezarka, której jeszcze nie miałam okazji użyć ;)


To tyle, chcielibyście może bliżej przyjrzeć się czemuś ? Dajcie znać !

Buziaki! aa i bym zapomniała, jako, że podjęłam współpracę z BPS macie w sklepie 10 % zniżki na zakupy wpisując kod z obrazka niżej:





5 komentarzy:

  1. Płytki *.* Jajku, jakie cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatowa płytka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie zaczęłam współpracę z BPS :) Płytek póki co nie brałam, postawiłam bardziej na ćwieki i naklejki wodne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobycze, płytki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)