20 stycznia 2015

Zakręcony manicure ;)

Dzisiaj dawno nie widziane, moje paznokcie :) Jak zauważycie, zostały skrócone i znów wrócił kwadratowy kształt- zdecydowanie lepiej sprawdzają się w pracy :)

Jak zwykle w ostatnim czasie do zdobienia paznokci użyłam hybryd semilac:

001 Strong White
089 Black Plum

Serdeczny palec jest zdobiony metodą fingerprint, którą możecie znaleźć >>TUTAJ<<

Nie przedłużając, zapraszam na zdjęcia: 










A Wy znałyście tą metodę ? Przyznam się szczerze, że ja pierwszy raz się z nią spotkałam. Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Mega!!! fantastycznie to wygląda!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, genialnie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdobienie na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetny efekt! :D Twoja stylizacja paznokcia jest bardziej dokładna i profesjonalna niż ta z filmiku :) Muszę spróbować tej metody, bo od niedawna zaopatrzyłam się w sondę do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to dla mnie wielki komplement :) bo z tego co widzę po filmikach, dziewczyna jest mega zdolna :) Pewnie, prosta, szybka i efektowna :)

      Usuń
  5. taki wzorek mi chodzi po głowie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie Ci to wyszło :D Ja niestety tak równo nie potrafię, zawsze mi się zepsuje. A ta hybryda Black Plum jest piękna, chyba rozważę zakup lampy i hybryd <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam hybrydy, ale uwaga! Uzależniają :) Ja od kilku tygodni mówię sobie, że wracam sobie do lakierów, bo stojąi marnieją a jednak Semilac wygrywa ;)

      Usuń
  7. ciekawie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)