23 lutego 2015

Pierwsze stemple na blogu. Współpraca BornPrettyStore :)

Dzisiaj, jako, że jakiś czas temu moje paznokcie prezentowały się całkiem nieźle, przychodzę do Was z pierwszym stemplowym zdobieniem na blogu. Płytkę QA90 dostałam w ramach współpracy ze sklepem BornPrettyStore. Tzn, była jedną z dwóch które sobie wybrałam, i choć na płytkę z pepitką czekałam najbardziej, to jednak kwiatowa została wypróbowana jako pierwsza. Płytka ma bardzo fajnie wytłoczone wzory, dobrze się odbijają, I nawet ja stemplowy antytalent (tak o sobie myślałam, używając płytek z essence) sobie z nimi poradziłam, i co więcej jestem bardzo zadowolona z efektu. Może zdobienie nie jest idealne. Ale jak na pierwsze próby jestem zadowolona. I myślę, że na pewno nie będzie to ostatnie zdobienie przy użyciu stempli. Płytka której użyłam
(na zdjęciu po prawej) :



I zdobienie:





Zdjęcia z tego co pamiętam, robione wieczorem przy sztucznym świetle.

A Wy używacie stempli ? Czy może tak jak ja dopiero je poznajecie ?

Trzymajcie się!! :)

16 komentarzy:

  1. Cudowny wzór i bardzo ładnie dobrane kolory - super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze Ci poszło ! Ja kocham stemple od jakichś 4 lat (zanim pojawił się cały ten szał na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 lata temu, to ja zaczynałam się interesować zdobieniem paznokci :D

      Usuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło! :* Ja też ze stemplami dopiero zaczynam, więc chyba na podobnym poziomie jesteśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my jesteśmy zakupolakieromaniaczkami :D nie stemplomaniaczkami :D

      Usuń
    2. Hahaha :D Grunt, że ewoluujemy, bo inaczej byłoby ciężko :) Dobrze, że płytki zajmują mniej miejsca niż lakiery ;)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy :)) Uwielbiam ornamentowe motywy na pazurkach :) świetne pierwsze stemplowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam, aż moje paznokcie odżyją żeby użyć pepitki :D

      Usuń
  5. Świetnie Ci poszło :) Ładne płytki a to w woreczku to jakieś kokardki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, upatrzyłam sobie takie na instagramie u zagranicznych dziewczyn, i przepadłam :)

      Usuń
  6. Śliczne mani :) Super ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się uśmiechnęłam, jak zobaczyłam, jakie płytki wybrałaś :) ja do swojej pierwszej współpracy wybrałam dokładnie te same :)) i też miałam zamiar wykorzystać najpierw pepitkowy wzór (który był moim absolutnym płytkowym must-have), a w rezultacie wykorzystałam ten sam tapetkowy wzorek ;))
    mam deja'vu ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)