17 stycznia 2015

Mój pierwszy raz knitted nails :)

Witajcie kochane/kochani :) Chociaż wątpię, że męska część naszej populacji tu zagląda, ale nie dyskryminuje. Wiem, dawno mnie nie było. Wiem jestem leniem. Ale dzisiaj zebrałam się w sobie i postanowiłam coś w końcu Wam pokazać, nie będą to moje paznokcie, choć i na nie przyjdzie pora ;) Paznokcie, które Wam pokażę należą do mojej znajomej, zażyczyła sobie ona coś delikatnego, padło na klasyczny french i jako dodatek serdeczny palec został przyozdobiony metodą knitted nails. Ciekawi ? Zapraszam  na zdjęcia: 








A Wy próbowałyście/liście już tej metody ?
Buziaki.
Luśka:)

5 komentarzy:

  1. Nie próbowałam jeszcze tej metody ale bardzo mi się podoba efekt jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie *_* zauroczona jestem. Cudowny biały mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Strasznie mi się podoba, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci wyszło :D Ja się już tyle razy za to zabierałam i za każdym razem nie jestem zadowolona z efektu końcowego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)