10 grudnia 2014

Zimowe Rozdanie!

Witajcie Kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z małą i mam nadzieję, miłą niespodzianką.
Kilka dni temu, na blogu wybiła setka obserwatorów, z tej okazji postanowiłam zorganizować dla Was małe rozdanie. 





Co trzeba zrobić by otrzymać zestaw ze zdjęcia ?


Obowiązkowo:

1. Być publicznym obserwatorem bloga Paznokciowe Osobliwości
2. Odpowiedzieć na pytanie. Jaki kolor będzie najczęściej gościł na waszych paznokciach w tym okresie zimowym? Mile widziana Marka i numer*
3. Zgłosić się w komentarzu pod postem rozdaniowym wg wzoru poniżej.

4. Podać adres e-mail.
Dodatkowo:

5. Być  fanem Paznokciowe Osobliwości na Facebooku: (1 los)  

6.Umieszczenie baneru z podlinkowaniem do tego rozdania na swoim blogu.(1 los)
W sumie można zdobyć 4 losy.
Myślę, że wymagania nie są zbyt wysokie.


*Odpowiedź na pytanie nie ma wpływu na wygraną. Jest tylko dla mnie, może zwrócę uwagę na coś nowego.




Wzór komentarza:

1. Obserwuję blog Paznokciowe Osobliwości jako : (nick)
2. Odpowiedź na pytanie:
3. Lubię na FB  jako: ( imię i dwie pierwsze litery nazwiska)
4. Mój adres e-mail:
5. Baner na blogu: TAK/NIE - LINK DO SWOJEGO BLOGA


Regulamin:

 1.Rozdanie trwa od dnia 10.12 do dnia 23.12 do godziny 23:59. 
   2. Organizatorem rozdania jest blog Paznokciowe Osobliwości.
  3. Sponsorem nagród jestem ja. Wszystkie kosmetyki są nowe.
   4. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarza pod postem rozdaniowym.
   5. Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić wszystkie wymagane warunki 
  6.  Uczestnikami rozdania mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
    Jeśli nie masz ukończonych 18 lat o zgodę na udział w zabawie poproś rodziców lub opiekunów.
  7.  Spośród wszystkich zgłoszeń drogą losowania wybiorę zwycięzcę,do którego trafi zestaw kosmetyków z powyższego zdjęcia.
  8.  Wyniki ogłoszę w Wigilię. Jeśli coś się zmieni, będę Was o tym informować.
   9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mejlową a wyniki zamieszczę zarówno na blogu jak i  fanpage'u.
   10. Zwycięzca jest zobowiązany do kontaktu e-mailowego pod adresem 
 paznokcioweosobliwosci@wp.pl ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników. 
11.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
12. Zamieszczając komentarz zawierający zgłoszenie do rozdania uczestnik wyraża zgodę naakceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).



Zapraszam do zabawy! :)


4 komentarze:

  1. 1. Obserwuję blog Paznokciowe Osobliwości jako: Lady Chesterfield
    2. Odpowiedź na pytanie: U mnie najczęściej na paznokciach będzie gościł lakier Golden Rose Fantastic Color nr 211
    3. Lubię na FB jako: Niki Tr
    4. Mój adres e-mail: oihorrorshow@o2.pl
    5. Baner na blogu: TAK prettylittlenailers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję blog Paznokciowe Osobliwości jako : JoanneD
    2. Odpowiedź na pytanie: Oj, trudne pytanie... Chyba najczęściej gościł u mnie Inky Blue z Avonu, choć nie jestem pewna, czy jest jeszcze dostępny ;)
    3. Lubię na FB jako: Joanna Pi...
    4. Mój adres e-mail: asik27@onet.eu
    5. Baner na blogu: TAK - http://joannes-polishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blog Paznokciowe Osobliwości jako : Sabi- nails
    2. Odpowiedź na pytanie: Neonowe marmurki z lemaxa (tak wiem, są stare, ale dopiero niedawno je dostałam i nie mogę się nimi nacieszyć :D) nie mają numerków, ale kolory różowy, żółty i zielony :)
    3. Lubię na FB jako: Sabi- nails
    4. Mój adres e-mail: sabinaziob@gmail.com
    5. Baner na blogu: TAK www.sabi-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję blog Paznokciowe Osobliwości jako : dorota wysocka
    2. Odpowiedź na pytanie: Essence Nail Candies 03 peachy keen
    3. Lubię na FB jako: Dorota Wy
    4. Mój adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)