13 grudnia 2014

Moje pierwsze spotkanie z hybrydami Semilac.

Witajcie kochani! Wiem, że ostatnio mało zdobień na blogu. Ale to wszystko wina tego, że w końcu i ja dałam się skusić hybrydom firmy Semilac. I namiętnie je wypróbowuję na wszystkich. No i na sobie też. W związku z czym nie maluję paznokci tak często jak wcześniej. Ale mam kilka zdobień i kilka postów zaplanowanych, żeby nie było ;) A teraz zapraszam Was na moje pierwsze zdobienie na mnie, hybrydami Semilac (Ja już noszę nowe, ale nie miałam kiedy Wam tamtego pokazać) Także zapraszam na zdjęcia:) :






I jak Wam się podoba ? Wiem, że mało zdjęć ale niestety, światło ostatnio nie sprzyja robieniu zdjęć i zdecydowana większość nie wychodzi.;/ Chyba będę musiała zainwestować w białe światło.

Użyte lakiery:
Baza i Top Semilac.
Lakiery Semilac: Black Plum 089 & Gold Disco 037

A Wy próbowałyście już hybryd ?



6 komentarzy:

  1. cudownie :) ja też zaczynam przygodę z Semilaciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, fajne :) a ile nosisz takie hybrydy ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na zdjęciu nosiłam ponad tydzień ale tylko dlatego, że mi się znudziły. Myślę, że spokojnie 2-3tyg wytrzymają :)

      Usuń
  3. Wyglądają bosko, tyle w temacie! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)