11 listopada 2014

Instagram kopalnią inspiracji - update.

Hej, pamiętacie może moje zdobienie inspirowane trnailart ? Jeśli nie, lub jeśli nie widzieliście, możecie zobaczyć je kilkając >>tutaj<<  wczoraj postanowiłam nad nim popracować, nie tylko dlatego, że (według mnie) jest świetne. Ale dlatego też, że postanowiłam z kilku powodów zmienić kształt paznokci na migdałki, i chcę za szybko z nich nie zrezygnować (jeśli to w ogóle po polsku ;P)
I zdobienie prezentuje się tak:






I co myślicie ?

A tutaj mały bonus, najsympatyczniejsza nutka ostatnich czasów ;) :






Buziaki, Luśka!! :*


14 komentarzy:

  1. Dodałąm Cię do listy do projektu jeśli nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdobienie zupełnie nie w moim guście, ładne ale sama nie miałabym odwagi takiego nosić :) masz ładny (mój wymarzony) kształt paznokcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie czasami nachodzi ochota i na takie zdobienia, choć lubię klasykę :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha to mamy podobnie, bo tez przeciez mam Cie na fb a tu jestem pierwszy raz, :D piateczka! ;) ostatnio w radio ZET słyszałam ten kawaleczek, w rmffm ( zwsze rano do kawusi i make upu wlaczam) nigdy jeszcze ;). Zdobienie bardzo w moje gusta, musze koniecznie kiedys zrobic podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obie jesteśmy dobre. A zdobienie prościutkie :) polecam :D

      Usuń
  5. Fajnie wyszło. Złoty oczywiście najbardziej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne pazurki. Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pazurki :D
    I fajny bajer, że po najechaniu kursorem na zdjęcie się tak przybliża :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)