16 grudnia 2014

Kolejne podejście do hybryd +pierwsze stemple na blogu ;)

Tym razem jednak, nie będzie to hybryda Semilac (choć baza i top są ) ale lakier jest z firmy EverShine.
Póki co noszę kilka dni, i trzyma się ładnie. Stemple robiłam lakierem Essence, niestety będę musiała poszukać bardziej napigmentowanego złota, gdyż ten z essence nie odbija tak jakbym chciała. Ale będziecie mieli okazję zobaczyć to zaraz na zdjęciach ; )
No dobra, moje aktualne pazurki:







P.S powiem Wam tylko, że coraz bardziej się wkręcam w "profesjonalne" zdobnictwo. Nie wiedziałam, że aż taką radość może sprawiać robienie paznokci innym osobom. Szczególnie jeśli się podoba, i ktoś docenia naszą pracę :)

Buziaki!!





P.S 2 przypominam o rozdaniu, póki co zgłosiła się tylko jedna osoba, więc szanse na wygraną są duże. Klikając w baner po prawej stronie przeniesiecie się do postu z rozdaniem :)



9 komentarzy:

  1. Czerwień i złoto to idealne połączenie. Jednak też chciałabym znaleźć idealne złoto :) Ten essence w porównaniu z GR jaki posiadam wypada i tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam, że ten z GR z serii Color Rich jest dużo lepszy.

      Usuń
  2. No faktycznie, pigmentacja nie najlepsza, ale i tak bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, no będę musiała poszukać lepszego lakieru do stempli ;D

      Usuń
  3. piękny odcien !! bardzo mi się podobają;)

    _____________
    obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień piękna ;) szkoda, że stempel dobrze się nie odbił ;P u mnie zresztą zawsze też tak się odbija :( nie wiem dlaczego jakieś mam słabe lakiery do tych stempli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stemplowałam, drugi raz. A pierwszy tak, żebym to nosiła :D

      Usuń
  5. super. no fakt, to złoto takie niezbyt, ale tak źle nie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór z tych stempli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)