19 grudnia 2014

Zakochana na całego! Semilac!

Kolejne zdobienie, kolejne hybrydy, mam nadzieję,  że Was nie zanudzę. Dzisiaj będzie delikatnie i zimowo tak jak już dawno w Polsce nie było ;) Śnieg, mróz, śnieżynki. Co tylko chcecie. A to wszystko za sprawą oczywiście hybryd Semilac. Muszę przyznać, że firma Diamond Cosmetics naprawdę się postarała, Lakiery mają świetną konsystencję, pędzelek dla mnie IDEALNY- dosłownie pierwsze maźnięcie i to jedno słowo pojawiło się w mojej głowie. Oczywiście nie muszę wspominać o wytrzymałości i pięknym błysku bo te słowa pojawiają się u każdej blogerki, która ma tylko okazję spróbować tych lakierów. Jesteście ciekawi co tym razem zmalowałam ? :) 

Oto moja mała zima. Paznokcie klientki:


 


Oczywiście czekam na Wasze komentarze :) 

Buziaki! 













5 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)