7 listopada 2014

Dalej jesiennie, czyli Golden Rose COLOR EXPERT nr 86 z nowej kolekcji.

 Hej :) Witajcie w ten piękny jesienny dzień (piękny bo świeci słońce :D), wiecie im jestem starsza tym bardziej zaczynam lubić jesień, ciepłe kapcie, kocyki, gorąca czekolada, grzane wino, wszystko jest jakieś takie przytulniejsze, cieplejsze, spokojniejsze. Również, kolory stroju, czy lakieru, wybieramy bardziej stonowane. Odchodzimy od ciepłych i słonecznych neonów. Na rzecz szarości, burgundu, granatu. I ja dzisiaj właśnie przychodzę z takim granatem. Granatem tak ciemnym, że aż prawie czarnym. Jedynie w słońcu można dojrzeć jego niebieskie podtony. Kolor jest dla mnie idealny, ciemny ale nie czarny,  Taki otulający, a zarazem elegancki. Do tego kryje niesamowicie myślę, że jedna grubsza warstwaby spokojnie wystarczyła, ja zawsze maluję dwie cieńsze. Jak wygląda, i o czym mowa ? Zapraszam na zdjęcia:









I jak Wam się podoba ? A Wy jakie lakiery preferujecie na obecną porę roku ?
Pochwalcie się swoimi wyborami.
Buziaki Kochani!! :*
Luśka :*

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)