3 listopada 2014

Essence Colour & Go 180 it's raining men!

Witajcie, wiem, że moje pojawianie się raz w tygodniu albo i żadziej to nie jest dobra częstotliwość. Ale (choć może trudno w to uwierzyć) odwykłam od malowania paznokci. Tym bardziej, że moje pazurki są w bardzo dobrym stanie saute. Jeśli chcecie wiedzieć co im tak pomogło. Dajcie znać napiszę o tym osobny post. Ale jak nie maluję paznokci, tak zakochałam się w jednym z odcieni kupionym jeszcze w niemczech. I tam ciągle rozmyślałam, że jak wrócę to pomaluję nim paznokcie. I w końcu się zebrałam i o to jestem, z idealnym kolorem na tę porę roku, jak i na zimę....
ciekawi ? Proszę bardzo:





 Buziaki Luśka!! :*


4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)