3 grudnia 2012

Takie tam pogaduszki :)



  Hejka, póki co nie mam ani czasu ani chęci na pisanie recenzji. A po co mam pisać byle jaką na odwal się, skoro może być lepsza. Także dzisiaj taki lekki post. Może na początek, codzienniak mój (no dobra nie maluję się codziennie ;) ) :  tak mniej więcej wyglądam :)

tak mniej więcej wyglądam :)

   Dzisiaj przyszły do mnie paczuszki, a w nich...: 
Czarne botki na koturnie Szafa.pl - długo szukałam, jak przestałam to znalazłam ;)
Bransoletka, i naszyjnik. Czyli co Sroce wpadnie w oko :) 
   Yankee Candle Fluffy Towels ciężko było dostać, ale udało się. Jak widać jeden wosk już napoczęty, grzeje się w kominku.


I to dwie książki przy, których spędzam ostatnie wieczory.

+ Przepis na pyszną zimową herbatkę. 

Składniki: Saga czy inna herbata malinowa.
Sok z malin z owocami.
cukier.
Wszystko dodajemy wg uznania i możemy cieszyć się smakiem pysznej zimowej rozgrzewającej herbatki. 

:) Spadam ;*




 
P.S Powoli zaczynam czuć magię świąt. Trzeba zacząć rozglądać się za prezentami. :)




5 komentarzy:

  1. biżuteria prześliczna, uwielbiam takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty wyglądają bardzo ładnie i chyba będą wygodne a to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj akurat miałam okazję sprawdzić to dokładnie, bo przeszłam w nich ok 1,5 km. Jak bym w kapciach szła :D

      Usuń
  3. swietne rzeczy ! :)


    zapraszam do mnie,konkurs-do wygrania dowolny ciuch ze sklepu partnerssa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz :) A pewnie, że odwiedzę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)