13 grudnia 2012

Akcja Reakcja :D Ujędrnianie.

  Hejka. W końcu znalazłam chwilę dla bloga. Aktualnie do  godziny 16 pracuję a potem to już ciężko mi cokolwiek ze sobą zrobić ;) Ale dzisiaj dowiedziałam się, że do niedzieli mam wolne (Yes!! Yes!! Yes!! ;)) i postanowiłam w końcu napisać post który chodził mi od kilku dni po głowie. A mianowicie...około dwóch tygodni temu odkryłam że na pupie pojawiła mi się straszna "skórka pomarańczowa", możecie mi wierzyć lub nie ale nigdy nie miałam z tym problemu. Może dlatego że mam bardzo umięśnione nogi i w sumie na udach nie mam z cellulitem jakiegoś strasznego problemu. No ale ta pupa mnie poraziła ostatnio i postanowiłam coś z nią zrobić. W związku z czym zakupiłam:



* SUPERSKONCENTROWANE SERUM MODELUJĄCE DO BIUSTU TOTAL PUSH -UP EFFECT
EVELINE COSMETICS SLIM EXTREME 3D (Bardziej profilaktycznie)
* PEELING MASAŻ POD PRYSZNIC EVELINE COSMETICS SLIM EXTREME 3D ANTYCELLULIT.
*ZIAJA REDUKTOR CELLULITU SERUM DRENUJĄCE.
* MASAŻER DONEGAL.

MÓJ PLAN:
+ Przynajmniej dwa razy w tygodniu robić super peeling przy pomocy  PEELINGU MASAŻU EVELINE i MASAŻERA.|

+ Wsmarowywanie  SERUM DRENUJĄCEGO Z ZIAJI.

+ Codzienne wsmarowywanie SUPERSKONCENTROWANEGO SERUM DO BIUSTU.

Wiem plan jest minimalny ale lepszy rydz niż nic. A może Wy byście mogły polecić coś na "pomarańczową skórkę"?


+ mały bonus, wczoraj dostałam paczuszkę, mój wybrany prezent urodzinowy torebka Mizensa ADA. Cudna jest ! :)



I mój ostatni widok z okna, który zbił mnie totalnie ;D


           
  XoXo ;*


 

5 komentarzy:

  1. nie pozostaje mi nic, tylko czekać na efekty :)

    piękny masz widoczek, u mnie jest podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś wyszczuplające z Eveline, ale nie za bardzo mi się podobało..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w domu też, serum z Eveline ale nie lubię efektu chłodzącego ;/ Dlatego serum mam z Ziajki :))

      Usuń
  3. cześć,
    prowadzę blog o naturalnych metodach bycia piękną :)
    teraz prowadzę mała "rozdawajkę"
    może miała byś ochotę wziąć udział :)

    serdecznie pozdrawiam

    http://domowyzielnik.blogspot.com/2012/12/zdrowie-wprost-ze-spizarni-hibiskus.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :D

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)