12 lipca 2015

Przemyślenia i rozterki :) :(

Na blogu pustka, cisza nic się nie dzieje. Na paznokciach noszę żel, tak było łatwiej. Nie wiem czy chcecie w kółko oglądać zdobienia na moich klientkach, czy niekoniecznie. Czy zmienić coś w blogu, może urozmaicić tematykę? Podpowiedzcie mi. Brakuje mi blogowania, ale nie chcę Was też zanudzać w kółko tym samym. Dajcie znać co myślicie, pisać, czy chcecie oglądać, czy dać sobie spokój. Tyle Was tu jest na FB ponad 1000, na blogu te liczby też rosną za to dziękuję najbardziej, i smutno mi że do Was nic nie piszę Emotikon frown Buziaki kochani. Czekam na Wasze komentarze Emotikon smile

1 komentarz:

  1. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić akcesoria do malowania paznokci allegro, akryl do paznokci gdzie kupic i profesjonalne cążki do skórek opinie. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)