8 sierpnia 2013

Trochę nowości, sierpień.

Witajcie. Tak jak obiecywałam, w którymś z poprzednich postów pokazuję Wam nowości. Dotarła do mnie paczka z Golden Rose, zrobiłam również małe zakupy. Chętnych zapraszam do przeglądania .


 jest i paczuszka :D 

Farbki akrylowe marzyły mi się już dosyć długo. Początkowo myślałam tylko o 4 kolorach, ale jak zobaczyłam ich cenę 18 zł za 12 kolorów..., żal było nie wziąć. 

 Jest i kolejny piasek w mojej kolekcji, czeka na swój debiut.

Lakiery z serii Selective. Nigdzie nie mogłam ich dostać, więc zamówiłam przez Internet. Kolorki trochę się różnią, ale ogólnie jestem zadowolona.

 Testuję nowy Top przyspieszający wysychanie..,zobaczymy ;)

Sonda, w końcu i ja ją mam. Jakim cudem ,tak długo obywałam się bez niej :O



Chciałabym Was również zaprosić do udziału w projekcie "Tęcza", którego autorką jest Red Rouge 
(TUTAJ) możecie poczytać o szczegółach. Jest to mój pierwszy projekt, sama jestem ciekawa co mi wyjdzie:) 





4 komentarze:

  1. ten niebieski lakier świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt jest przepiękny Coraz bardziej przekonuję się do lakierów "świecidełek" :)

      Usuń
  2. Hej powiedz mi gdzie kupiłaś te farbki;)_? czaje się na akrylowe ale nigdzie nie mogę znaleźć po przystępnej cenie;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli to są zwykłe farby akrylowe do malowania także na papierze?:) Myślałam że to sa jakieś specjalne do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)