7 sierpnia 2013

Chwila wspomnień ;)

Witajcie. Dziś moje paznokcie niestety nie nadają się jeszcze do tego, by je tutaj pokazywać. Nie chcę Was zostawiać jednak bez niczego, dlatego też post poświęcę na zdobienia z przeciągu ostatnich dwóch lat. Tak, moja mania malowania nie trwa od miesiąca. Zdjęcia były robione różnie, raz telefonem, raz aparatem, dlatego niech nie zniechęci was ich jakość. Zapraszam do przeglądania.
1. Lakier Vipera Jumpy bez numerka (Pamięta ktoś je? Wiecie czy można je jeszcze gdzieś dostać ? Uwielbiałam)
2. Próba generalna lakieru z Chińskiego Marketu, piękny neonowy róż. Niestety śmierdzi nieziemsko.
3.  Czarny lakier Joko nr 127 Black Caviar i błyskotki. Dawno temu.
4. Lakier Vipera nr 824 seria HIGH LIFE
5. Piękna mięta od Golden Rose seria Paris
6. Fading dots, podpatrzone (TU)
7.Golden Rose Paris nr 222 + Flejk Night in Vegas z Essence
8. Najpiękniejszy lakier Ever ( na pewno pokażę go w lepszej jakości) HEAN nr 823
9. Brązowy lakier + Flejk Night in Vegas
10. Piękny czerwony lakier z Sensique niestety już go nie mam więc i numerki sprawdzić nie mogę;)

Możecie zaobserwować jak zmieniały się moje paznokcie. Na pierwszym zdjęciu są bardzo krótkie. W tej chwili, gdybym miała spiłować je do takiej długości, bolące opuszki nie dałyby mi nic zrobić.  

Miłego popołudnia życzę ;)
Luśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)