4 września 2015

Stało się !

Jestem spowrotem, nie wiem czy na chwilę czy nie. To się okaże. Bo prawda jest taka, że nie mam czasu. Nie mam czasu na bloga którego kocham, bo robię to co kocham. Tak porwałam się z motyką na słońce. Założyłam własną działalność, wynajęłam miejsce, przeszkolilam się i wystartowałam. Chciałabym z tego miejsca podziękować wszystkim, którzy mnie do tego motywowali, którzy wierzyli i wierzą nadal, że droga którą obrałam jest słuszna. Którzy, trzymają kciuki. którzy wierzą że to co robię ma sens.  Jesteście niezastąpieni. <3  Na dobry początek kilka moich salonowych prac:









Więcej na : https://www.facebook.com/ewelinanailart
lub instagram.com/ewelinanailart

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)