25 grudnia 2014

Semilac Classic Wine 028 czyli mój manicure na święta :)

Witajcie kochani. Jak tam? Brzuszki napełnione ? Ja dosłownie przed chwilą wstałam i pomyślałam, że napiszę posta. Zdjęcia mam więc nic trudnego. I dziś zapraszam Was do obejrzenia mojego klasycznego manikiuru świątecznego wykonanego oczywiście hybrydą Semilac w odcieniu 028 Classic Wine. Jest to kolor, który jak sama nazwa wskazuje jest kolorem wina, bordo. Lubię takie kolory, myślę, że będzie pasował do wielu karnacji.Moje pazurki:





Ostatnie zdjęcie jest trochę prześwietlone ;)


I co myślicie ? :)

Buziaki!!

3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)